Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Alıcı Belirlemeye Yarar Geleneksel olarak demografik bilgilere göre mimarilmaktadır ancak genel ağ ortamında müşterilerinizi tam olarak saptamak için Google Analitik platformunun kent analizleri için sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi yiyecek ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu evet da kent izleme kimliğini sitenize ilave etmek kifayetli olacaktır. Müşterilerinizin evetş, cinsiyet, çığır, hasılat ve nispet alanları kabil değhizmetkenleri sabitleme edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz Müşterileri farklılaştırma, onların hizmetletmeniz için farklı değerlere mevla olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından meydana gelen bir zorunluluktur. En değerli olan müşterilerden kalkmak suretiyle, bir sıralamada mevcut olmak, çabaların en çok kazanım sağlamlayacağı kesime yöneltilmesine olanak sağlamlar. Sonunda müşterinin değerine ve gereksinimlerine odaklanacak pres davranışını web sitenizde tedarik etmek güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlamlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki hizmet, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En güçlü etkinliği, muvafık maliyette tasni zorunluluğu bir şirket için kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web kent kavramının müşteri merkezli son yıllarda yasevimliığı trok filvaki inanılmaz boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakılmış olduğunda 1990’li yılların “ne bulursam onu kırmızıırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Bildirme ekonomisinin ön planda başüstüneğu bu dönemlerde web sitelerinde belde meydan ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, tüketici tercihlerinin geri plana atılmasına dünya hazırlıyordu. Ardından 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve hizmet çeşitliliği artmaya saksıladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu küçümsemeım” biçiminde değhizmetti. 2010’larda web sitelerindeki çağcıl anlamdaki vürutmelerle baş başa çıktı “ne istersem onu kırmızıırım” dönemi saksıladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç asıl radde koskocaman gösteriş oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği inanılmaz halde arttı ve müşterilerin tercih muhtemellıkları çoğaldı. ▬ Marifet ve bildirişim teknolojilerini etkili kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok hafif erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik mimarilar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından dağıtım hatına değin iş vetirelerini değhizmettirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan ulaşım muhtemel başüstüne. Türkiye’de Web Sitesi Teknolojisinin Gelişimi Bilimsel anlamdaki website çkırmızıışmalarının Türkiye’deki cemaziyelevveli 2000 yılı başlarına dayanıyor. Türkiye’de meydana getirilen ilk boşlukştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini teşhis yüzdeleri %5’in altında idi. Ama kovuşturma fail yıllarda genel ağ kent çkırmızıışmaları hızla ve artarak devam etti. Bu mevzuda şirketler ister kendi bünyelerinde, gerekse bu mevzuda hizmet veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) kabil ajanslar vasıtası ile çeşitli çkırmızıışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı söz gelişi fail web sitesi yalnızca üretilmiş hizmet, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve çağcıl bir şekilde gösterilmesi değildir. Web siteleri, üretim öncesinden başlayan tüm faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası edinmek üzere üç ayrı aşamada birbirini mütemmim çabaların da tanıtıldığı bir üzeri başüstüneğu yadsısalat. Burada önemli bir husus henüz var, o da şu: Web tasarım ve mukayyetm çkırmızıışmalarını muayyen bir ölçüm sistemi altında yürütmek ve bu çkırmızıışmalarda meydana getirilen mevduatın şirketin vasıtasız hedeflerini ne ölçüde desteklediğini gözlemlemektir. Sadece web tasarım adı altında saksılayıp şirketin doğruluk mali hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen birokkalı projenin mevsim ortamında üst yönetim tarafından durdurulduğunu ve bu projelerin başarısız olduklarını gördük. Bunun genel ağ projesi evet da ayrıksı bir x projesi olmasının önemi yasak. Önemli olan süksesızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede ötümlü yerınızda olması çok önemlidir. Bunun sağlamlanabilmesi de web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini vasıtasız beslemesine bentlı. şu demek oluyor ki yalnızca müşteri memnuniyeti hedefli web sayfası çkırmızıışmaları, ahir matlup skorları vermemektedir.